Edzettem

2015.11.06. 08:40

Hihetetlen, de igaz. Megmozdultam. Nem mondom, hogy tökéletesen jól esett a végére, de azért összességében igen. Így 6 hét teljes szünet után. Reggel 8-ra végeztem is.

 

 

8images.jpg

 

Mai edzésem:

Kezdtem azzal, hogy 8-szor megmásztam a pincétől a harmadikig, vagyis 4 emeletet. 15-öt terveztem (hahaha), de már a 3.-nál a torkomban dobogott a szívem és ki akart ugrani rajta keresztül :) aztán csökkentettem 10-re a mai célt, de megálltam 8-nál, mert itt már lassult a tempóm is.

A munkások odalent levágták, hogy reggeli tornázok (az 5. körnél érkeztek meg) és utána már zavart, hogy mindig találkozunk odalent, azt hiszem, ez is az abbahagyásra sarkallt. Máskor még korábban kell kezdenem :) 

A cél az lesz, hogy ezt minél többször tudjam egy héten, akár minden nap és ha lehet, növeljem is a mennyiségét.

A végső cél azonban az, hogy a véghajrában is könnyedén jöjjek fel a 3. emeletre!

Utána, 5-10 perc pihit követően elvégeztem ennek az első napját: 4 hetes ingyenes szülés előtti és utáni edzésprogram.

2 napból áll, összesen heti 2 vagy 4-szer kell így edzeni.

Majdnem 100%-ig végigcsináltam az első napot, csak bevált a kitöréses, guggolásos parám (a héten többször sem estek jól bizonyos mozdulatok), a kitörésnél is picit nyomott a hasam, de pár ismétlés után sikerült rátalálnom, hogyan ne nyomjon. Viszont a goblet guggolásnál az utolsó körben már csak 5-öt csináltam, mert apró görcsök jelentkeztek minden mozdulatra. Ezen kívül mindent megcsináltam belőle. 

A kondigépes gyakorlatokat gumiszalagos verziómra módosítottam és a súlyok nálam 2x1.5 kg kézi súlyzó volt.

A teljes testmozgásom így 40 perc volt és ma még lesz takarítás és a szokásos sétám!

 

 

Ó de örülök, hogy végre van energiám! És ma 7 és fél órát egyben átaludtam!!!!!

 

 

A motivációm

Egy könnyedén mozgó, olajozott test utána vágy pár hónap múlva is.

És a kilók. Ne értsetek félre, engem nem zavar a terhességgel járó hízás, de azt, ami egészségtelen lehet a végére, szeretném kiküszöbölni. A fő motivációm abszolút az egészségem és a baba egészsége. Érdekel a súlyom, de csakis emiatt. Reggel ismét ráálltam a mérlegre és nem örültem... talán csak sok volt a tegnapi bevitel, bár nekem úgy tűnik, ez már ismét nem megy lejjebb... tudom, tudom, nagy az étvágyam és még ha próbálok nem is nasiból, akkor is most jön jobban felfelé, főleg, hogy nem mozogtam.

Oda kell figyelnem azért, mert a 120 perces vércukrom már annak előtte is 1 egésszel meghaladta a felső határt, aminél terhesség alatt rádsütik a terhességi diabéteszt... úgyhogy már várom, mikor jön a leb.szás, hogy sokat hízok és a nyaggatás, hogy tessék keveset enni. De amúgy tényleg próbálok odafigyelni.

A továbbiakban már csak 14.5 kilót szeretnék és akkor úgy lesz 20 kg... de még jobb lenne, ha már csak 10 kg jönne rám és akkor úgy lesz kicsit több, mint 15 kg a hízásom. Mi ez a 15 vagy 20 ahhoz képest, hogy 10-et javasolnak? Viszont lenne 40-50 is, ha elengedném magam... Mások az elején nem is híznak, hanem fogynak a hányástól, hát engem az elkerült, viszont hányinger csillapítására bevált az állandó falatozás.... :P

 

Semmit nem bánok :D

iregretnothing.jpg

 

 

Szóval, mától edzés szintű mozgás heti minimum 3-szor, már amikor tényleg megy, hiszen a héten minden nap akartam, de időben sem jött ki. Ma ment :)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://metalozott-angelocska.blog.hu/api/trackback/id/tr598054604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása